Friday, August 27, 2010

hati yang kau sakiti-rossa(corus)

ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus selalu kau tahu
akulah hati yang kau sakiti

maafkan jika kini harus ku tinggalkan dirimu
karena hatiku slalu kau lukai
tak ada lagi yang bisaku lakukan tanpa mu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

...................................................................................................
p/s...
Lagu ni betul2 kena dgn ape yang aku alami
aku tepaksa lepaskan die pergi
aku berkorban demi kebahagiaan die
semoga die bahgia bersama nya
walaupun kami tak sanggup dipisahkan
aku redha atas ape yang berlaku...
aku doakan kebahagiaan die...

8 comments:

  1. napa ngan mat tu?dia dah kahwen ke?

    ReplyDelete
  2. biar lah aku ngan die je yg tau

    ReplyDelete
  3. ala cite je la,tak kan la tak leh nk kongsi lak....?bila yg hang putus ngan dia?

    ReplyDelete
  4. x pe lah...aku da mls nak bkk cite pasal nie..skrg ni aku mmg sdih gler...still ingt kat die....
    ada ms aku cite...

    ReplyDelete
  5. btl2...
    tp aku blm sedia lg nak kongsi..
    harap ina paham

    ReplyDelete