Friday, March 4, 2011

hanya dia...

sekian lama mengenalinya,
baru kini aku benar2 sedar perasaan ku padanya...
tidak ku sangka kehadirannya membawa perubahan besar padaku...
bersamanya ku sungguh bahagia...
setiap lafaz nya membuat ku seperti di syurga...
disisinya membuat ku sentiasa gembira..
perassan suci dari hatiku
membuat ku selalu menantikannya...
tidak pernah sesekalipn aku mengkhianatinya
aku sentiasa menunggunya..
aku tak boleh kehilangannya...
hatiku milik nya..
fikiran ku sentiasa kepadanya...
suaranya menjadi penawar kedukaan ku...
tapi..
adakah dia mengerti perasaan ku?
adakah dia memiliki perasaan seperti ku?
adakah dia jujur mendekati ku?
YA ALLAH...
apa yang harus aku laku kan?
berapa lama lagi harus ku menunggu?
adakah sempat untuk ku mendapat jawapan nya?
kepada dia...
walau apa pun terjadi..
walau hati mu bukan milik ku..
walau ku bukan pilihan mu...
aku tetap menyayangi mu....
sampai bila-bila...


-ME-
JAJA HASHIM

3 comments:

  1. kenapa dgn kau ni pulak jaja?

    ReplyDelete
  2. x de la...aku saja bikin gempak...aku tengah nak menulis skrg nie..nk jadi writer sejak bace puisi kat karya on9....

    ReplyDelete
  3. hai nk buat gemapk mcm naim ke?selalu buat panas kat wall fb dia??
    daripada apa yg hang tulis tu aku tau hang maksudkan sapa...:)

    ReplyDelete